drunkenPETE Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 http://www.filecabi.net/video/pumppusgas.html Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ser vi der ja, der er det ei som har forstått det hehe. Håper på at hu dro så hardt at hu fikk dratt av slangen i koblinga og fått den i hundre og helvete i tryne til slutt :) Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 :repost: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155337&page=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 herregud!! er det mulig? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hehe, ville tro det vra lettere å parkere på andre siden, men nei da:P ...rart jeg ikke er sjokkert over piker i skjørt ikke klarer det der...:P Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Folk gjør jo det der støtt og stadig her til lands.. Er bare det at her er slangene lange nok.. Nei, jeg har ikke gjort det selv, men jeg har jobbet på bensinstasjon.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 HAHAHA er det mulig. Tror jeg hadde valgt å snu bilen istedet! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det beste var når hun ble dratt tilbake av sklangen og falt over bagasjelokket!!:lol: Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Whatever....! :driving Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg