ArcticJag Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Da fikk jeg endelig avklarting fra DVLA (tilsvarende biltilsynet) i England. Som student er man regnet som fastboende nok til å ta lappen der. Så da er det bare tut og kjør, med kjøretimer til under halv pris. Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Det å kunne få USA førerkort godkjent i norge er egentlig litt sykt.. enkelte steder er det jo lettere å kjøre opp enn å kjøpe en is. Jeg studerer i South Dakota nå, og tok amerikansk førerkort for å kunne forsikre en bil, og for å ha amerikansk ID. det kostet 8 dollar, og besto av en meget enkel teoriprøve og en tur rundt kvartalet (bokstavelig talt), godt utenfor byen. å slippe noen løs i norge med så lite opplæring (selv om man må ta glattkjøring) er bortimot galskap... tok meg 20 minutter å få lappen, og det var fullstendig uavhengig av hvorvidt jeg hadde norsk førerkort fra før eller ikke. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Camarodeddon; Litt sykt om det er såpass lett ja, men det er vertfall en liten kvalitetssikring siden man må gjennom praktisk oppkjøring når du skal bytte den inn i Norsk førerkort.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg