Gå til innhold

Bil relatert klær....

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

taper eller ikke skal vel ikke dømmes etter bilen... hadde det vært det hadde jeg tapt de fleste diskusjoner, kjører bil som er verdt kun 8 lixom.... men taper pga jakka... halloo.. hvor gammel er han lixom

Det viser vel litt om personen bak kommentaren når man er taper for at man ikke liker å fryse ihjel :P

Jeg går iallefall rundt i arbeidsjakke for å ha det varmt og behagelig, og om jeg har 450hk eller ikke kommer uansett på ett ut så lenge jeg har det varmt..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anta at vedkommede som brukte ordet "lattis" tidligere i tråden, er taperen her. Siden dette ordet gikk av moten for normale mennesker i 2003, har tydeligvis ikke personen fått på bleien, kommet seg av stellebordet og sett verden med egne øyne.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

At du klarer å rote frem ein 6mnd gammel tråd og starte med å sei: slutt å sleng drit til kvar andre.

Det er egentlig ganske imponerendes! :hammer

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider