Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hei! har kjøpt å montert en alpine IVA-D310RB, men har noen problemer.. 1. Jeg kommer ikke inn på alle instillingene som står i instruksjons boka.. F.eks skifte farger, regulere equalizer ect.. [setup] - [Other Setup] Står det i intstruksjon, men other setup finnes ikke under setup hoss meg, tenkte kansje det var p,g,a handbrekk sperre eller noe... men har både koblet på og av instant spenning der, men ikke noe forskjell.. Samme med når jeg spiller av dvd, filmen kommer ikke på skjermen i spilleren. Er ikke det mulig? Tusen takk for alle svar! :rolleyes: Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 den skal vel jordes ? håndbrekkkabelen mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 er da bare en gul kabel, koblet den til + jeg, tenkte meg det var rett.. siden + er gul? :P ehe. Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det er en gul tynn ledning med blå stripe som du skal jorde. Da vil du få opp bilde og de andre menyene. Det er jo ikke så rart at du ike får byttet farge på knappene. Du har jo RB modellen. Den har bare blå belysning. R har grønn og rød. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ok, takk for info :) Synes jeg leste at jeg kunne bytte mellom 4 farger.. Hvor finner jeg den ledningen? Kan jeg ikke legge opp en annen? Uten å under handbrekke. Trasi å må ha handbrekket opp Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 prøvde å bare koble spenning på hand brekk ledningen, men gikk ikke Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 flere? Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bare og bruke en strømtyv og koble deg inn på jordinga på spilleren (iso-kontakta) Er ikke lovlig men ;) hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 så den skal stå på jord? Kobla på 12v jeg :P Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er ikkje rart at det ikkje virker viss du kobla jord på 12 v... Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hehe, jaujau.. men resten virka ^^ Så var snedi sånn sett Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg