vest_racing Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Noen som har prøvd ut disse XXX 15 i trykk kammer kasse? Hvor stor kasse bør en ha på disse? Begynner bygginga av nytt anlegg da jetta min er solgt.. Så da blir det stor shopping fra morel om ikke så lenge...:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er det noen som har testet/hørt det må det evn være Sfh tror jeg. Men Pål var jo på RE fabrikken nå så kanskje han har hatt en oppvisning? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Er det noen som har testet/hørt det må det evn være Sfh tror jeg. Men Pål var jo på RE fabrikken nå så kanskje han har hatt en oppvisning? Så det at han var ute på tur.. Ser at han fryser litt også... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg