im the bandit Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 heisann.. er det veldig dumt og ta kaskofritt lån? jeg er lærling og har ca 10-000 i månt. bilen koster 85 000 Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bilen kan ikke være eldre en 5 år gamel, lånet må være ned betalt på 5 år og det blir ca. 300 kr dyrer pr mnd Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bilen kan ikke være eldre en 5 år gamel, lånet må være ned betalt på 5 år og det blir ca. 300 kr dyrer pr mnd Nesten riktig. Jeg fikk tilbud om kaskofritt lån fra Elcon i sommer, på en bil som er 6 år gammel, med nedbetaling på 7 år. Kosta litt mer da, men husker ikke eksakt hvor mye.....det lønte seg ihvertfall ikke i mitt tilfelle.... Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jeg søkte nettopp lån på 84.000,- på en 1989 modell, ikke noe problem. Men det må betales tilbake innen 5 år og har noe høyere rente. Han ringte i dag og sa at jeg kunne få lånet. Men jeg må vente på svar fra militæret før jeg gjør noe som helst :( PS: Husk og ha med en medsøker så er du sikret lånet omtrent! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg søkte nettopp lån på 84.000,- på en 1989 modell, ikke noe problem.Men det må betales tilbake innen 5 år og har noe høyere rente. Han ringte i dag og sa at jeg kunne få lånet. Men jeg må vente på svar fra militæret før jeg gjør noe som helst :( PS: Husk og ha med en medsøker så er du sikret lånet omtrent! Og en medsøker kan være hvem som helst? Hvilken oppgave har medsøkeren i tilbakebetalingen av lånet? Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Og en medsøker kan være hvem som helst? Hvilken oppgave har medsøkeren i tilbakebetalingen av lånet? Tror det er bedre jo nærmere familie medsøkeren er. Det jeg fikk høre ang medsøker var at de tok kontakt med medsøkeren hvis jeg misligholdt lånet. Hvis det gikk lenge nok fra de hørte eller fikk penger fra meg så ville de kontakte medsøker for å få solgt bilen. Skal ikke si at dette er 100% riktig hos alle selskaper, i alle tilfeller, men er ihvertfall det jeg fikk høre når jeg søkte om lån. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tror det er bedre jo nærmere familie medsøkeren er. Det jeg fikk høre ang medsøker var at de tok kontakt med medsøkeren hvis jeg misligholdt lånet.Hvis det gikk lenge nok fra de hørte eller fikk penger fra meg så ville de kontakte medsøker for å få solgt bilen. Skal ikke si at dette er 100% riktig hos alle selskaper, i alle tilfeller, men er ihvertfall det jeg fikk høre når jeg søkte om lån. Høres rett ut. Jeg søkte om kaskofritt lån på min bil. En ford mondeo 1997. Mange som har det slikt at de gir kaskofritt lån intill 100 000,- Vel, jeg hadde forlite inntekt som lærling (ca 10k i måneden), så fikk ikke lånet. Men med pappa som medsøker gikk allt som smurt :) Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg