Gå til innhold

kaskofritt lån?!

Ranger emnet

im the bandit

Anbefalte innlegg

Bilen kan ikke være eldre en 5 år gamel, lånet må være ned betalt på 5 år og det blir ca. 300 kr dyrer pr mnd

Nesten riktig. Jeg fikk tilbud om kaskofritt lån fra Elcon i sommer, på en bil som er 6 år gammel, med nedbetaling på 7 år. Kosta litt mer da, men husker ikke eksakt hvor mye.....det lønte seg ihvertfall ikke i mitt tilfelle....

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte nettopp lån på 84.000,- på en 1989 modell, ikke noe problem.

Men det må betales tilbake innen 5 år og har noe høyere rente.

Han ringte i dag og sa at jeg kunne få lånet.

Men jeg må vente på svar fra militæret før jeg gjør noe som helst :(

PS: Husk og ha med en medsøker så er du sikret lånet omtrent!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte nettopp lån på 84.000,- på en 1989 modell, ikke noe problem.

Men det må betales tilbake innen 5 år og har noe høyere rente.

Han ringte i dag og sa at jeg kunne få lånet.

Men jeg må vente på svar fra militæret før jeg gjør noe som helst :(

PS: Husk og ha med en medsøker så er du sikret lånet omtrent!

Og en medsøker kan være hvem som helst? Hvilken oppgave har medsøkeren i tilbakebetalingen av lånet?

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en medsøker kan være hvem som helst? Hvilken oppgave har medsøkeren i tilbakebetalingen av lånet?

Tror det er bedre jo nærmere familie medsøkeren er. Det jeg fikk høre ang medsøker var at de tok kontakt med medsøkeren hvis jeg misligholdt lånet.

Hvis det gikk lenge nok fra de hørte eller fikk penger fra meg så ville de kontakte medsøker for å få solgt bilen.

Skal ikke si at dette er 100% riktig hos alle selskaper, i alle tilfeller, men er ihvertfall det jeg fikk høre når jeg søkte om lån.

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bedre jo nærmere familie medsøkeren er. Det jeg fikk høre ang medsøker var at de tok kontakt med medsøkeren hvis jeg misligholdt lånet.

Hvis det gikk lenge nok fra de hørte eller fikk penger fra meg så ville de kontakte medsøker for å få solgt bilen.

Skal ikke si at dette er 100% riktig hos alle selskaper, i alle tilfeller, men er ihvertfall det jeg fikk høre når jeg søkte om lån.

Høres rett ut.

Jeg søkte om kaskofritt lån på min bil.

En ford mondeo 1997.

Mange som har det slikt at de gir kaskofritt lån intill 100 000,-

Vel, jeg hadde forlite inntekt som lærling (ca 10k i måneden), så fikk ikke lånet.

Men med pappa som medsøker gikk allt som smurt :)

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider