trra Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 på stort sett alle dører er det dreneringshull nederst... di drenerer vannet ut av bilen... kan du tenke deg at en bilprodusent desiger en bil der vann kommer inn i coupe'en fra dørene? trenger bare tenke litt logisk!! I en perfekt verden er det kanskje logisk, men ikke i virkeligheten. For det første så er det et kjent problem at vannsperrene på VAG løsner. Det har skjedd på ALLE de 3 golfene jeg har hatt og hver gang har det vært mye vann på gulvet. Lekkasjene har stoppet med engang jeg har byttet vannsperrene. Vet om flere som har hatt samme problem og som oftes er det vannsperrene som er dårlige. Noe av vannet vil renne på vannsperrene og når de løsner vil vannet renne via vannsperrene og ut nederst ved dørtrekket. Står bilen litt skjevt også når du parkerer lekker det gjerne enda mer. Dreningshull kan også tette seg. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsblå Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Skal prøve å se på dette i helgen ja. Håper jeg finner ut av det.. Tusen takk for alle tips dere har kommet med! Siter Audi A4 1.8t Quattro go`biln Peugeot 406 arbeidsbil`n Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Fikk du løst problemet ditt? :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsblå Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det har ikkje vert noe vann i bilen på en stund nå,men det har jo vert så kaldt og lite regn så jeg vet ikke om problemet er løst enda. Jeg har tenkt å sjekke med vannslange når jeg har mulighet en dag. Men jeg har vert av med dørsiden og rettet på vannblokkeringen bak dørtrekket så jeg håper dette var problemet. Siter Audi A4 1.8t Quattro go`biln Peugeot 406 arbeidsbil`n Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg