glenn985 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne noe fin og tøff styling til 205 5dørs. skal både ha innvendig og utvendig styling.. noen som og vet hvordan stereo i denne bør settes opp og gjerne kom med forslag til komponenter.. kom med forslag og hva dere måtte ønske til den. konsenterer meg først om innvendig i bilen. da jeg nesten har ribbet bilen innvendig.. Og er det noen som vet om noen plasser på nettet der man får kjøpt billig skai eller lignende.. har tenkt og trekke opp seter og interiør fullstendig . all hjelp og forslag mottas med takk.. Kommer bilder ettehvert. må bare få hjemmesiden opp og gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
claptrap Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne noe fin og tøff styling til 205 5dørs. skal både ha innvendig og utvendig styling..noen som og vet hvordan stereo i denne bør settes opp og gjerne kom med forslag til komponenter.. kom med forslag og hva dere måtte ønske til den. konsenterer meg først om innvendig i bilen. da jeg nesten har ribbet bilen innvendig.. Og er det noen som vet om noen plasser på nettet der man får kjøpt billig skai eller lignende.. har tenkt og trekke opp seter og interiør fullstendig . all hjelp og forslag mottas med takk.. Kommer bilder ettehvert. må bare få hjemmesiden opp og gå.. Heisann. Skal du ha billige felger til bilen? Har et sett 17"TSW som er ubetydelig brukt. Står på 225/45 Nankang NS dekk som holder hvertfall en sesong til. Skal selges billig i forhold til markedspris for slike felger. Legg igjen pm med mail-adresse eller send en direkte mail til claptrap@online.no så sender jeg bilder og info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn985 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 tenkte på noen sånn passe billige felger men 17" vil bli litt stort. tenkte meir på 15 eller 16 da dette er en liten bil og liker at det er ca 50 me gummi og skal jeg opp på 17 blir det bare 40 eller maks 45.. så blir litt store felger etter min smak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn985 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 er det noen som har noen 3 eikers felger til 205 så si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hmm ta deg en tur på http://www.peugeot-sport-club.no så er det nok mer hjelp å finne der.. da det er ett rent peugeot forum.. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg