Gå til innhold

Blinklys problemer Astra G

Ranger emnet

Rampa

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med min Opel Astra G 99mod. Når jeg blinker til en av sidene, blinker den som om jeg skulle satt på varselblinkeren. Er det noen som har koblingskjema eller kan fortelle meg hva som er galt? Relè, bryter? Vet at det sitter 2 relèr under i sikringsboksen, en til hver side. Men finner ikke noe galt med de.

Noen som kan hjelpe?

:naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstod ikke helt hva du mente? mente du at når du blinker til en side blinker alle lysene? eller at de blinker fort? om de blinker fort, så pleier det å være fordi en pære er gått på eldre biler, usikker på hvordan det blir her, men er jo samme prinsippet... hele høyre siden er jo koblet som en serie kobling av blinklysene.

skjønte ikke helet det med at det blinker som om det skulle vært varselblinkeren? forklar hvordan den oppfører seg siden du mener det er noe unormalt. den skal jo blink rytmisk. men blinker alle lysene på begge sider eller er det bare en side eller hvordan er det? for h\v side der koblet på hver sin krets, da med hver sin sikring..

Mvh.. Gunnar

- Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil)

- Opel astra g 00mod (bruksbil)

- Toyota avensis 05 tte stylet

- volvo 240 gl 86 (vraka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problemer med min Opel Astra G 99mod. Når jeg blinker til en av sidene, blinker den som om jeg skulle satt på varselblinkeren. Er det noen som har koblingskjema eller kan fortelle meg hva som er galt? Relè, bryter? Vet at det sitter 2 relèr under i sikringsboksen, en til hver side. Men finner ikke noe galt med de.

Noen som kan hjelpe?

:naaaws

Sjekk blinklysa om ei pære er gåen. Da blinker som oftest den siden på bilen pæra er gåen på raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider