Gå til innhold

Insetting av bakhøyttalere i Audi A3

Ranger emnet


joakim@hortensgutta

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat kjøpt meg min første bil.

Audi A3 1997 modell

 

Satt i dag inn en ny spiller da det ikke var noen ting i den når jeg kjøpte den.

Så ble jeg litt fnutt.

 

Var ikke stort med lyd fra høyttaler gropene bak, eller hva man kaller de whistle.gif

 

Så det jeg lurer på er, er det ikke orginalt med høyttalere bak på denne modellen?

Hvordan kan jeg få tatt av dekslet til høyttaler gropa?

Og vet noen om det er trekt ledninger der fra før?

Hvis ikke, er dette mye jobb?

 

Ble mange spørsmål på en gang det men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller sette inn høyttalera bak av den grunn at de forann faktisk er helt greie. Men vil synes fortsatt det blir litt tam lyd når jeg sitter bak.

 

Så det jeg egentlig lurer på er det spørsmålene jeg skrev over, ikke andre løsninger.:rolleyes:

 

Tror det var snakk om 6,5" som gikk i de hullene bak der...

 

Men... stussa litt over det du sier: "Men vil synes fortsatt det blir litt tam lyd når jeg sitter bak." :P jaha? Du sitter ofte bak? :P

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat kasta inn anlegg i en 96 a3 her i horten, og det er ikke høytalere bak orginalt.. de forran suger forresten rumpe :p der går det 4,5" bak er rundt 5 mener jeg å huske.. angående dekslene bak.. kjøp deg rep håndbok for bilen, da blir alt enklere :)

 

Synes det var noe kjent med bilen din!

Hehe

 

Men byttet dere høyttalere bak? Hvordan fikk dere av dekslet?

Var det trekt kabler eller måtte dette gjøres i etterkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett meg altså? hmm.. hehe ;)

 

vi dreit i bak, for vi skifta front og satt i FEIT bass bak.. men hovedgrunnen til at vi droppa å sette i bak er at vi ikke hadde rep håndboka.. på en såpass grei bil er det så kjipt å knekke alle festene bak..

 

med mindre du har en 5 dørs da, da er det jo enklere :)

'97 Polo Color Consept 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår