9khil Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Heihopp De som har TT, veit at det er 3 knapper i den "luka" bak girspaken; en til bensinlokket, en til bagasjerommet og en knapp til, som jeg ikke skjønner hva er.. noen som veit? Står no om det i manualen, men den er på tysk, og derfor skjønner jeg rimelig lite.. Brutter trykka på den, men ingenting skjedde sier han.. Så, hva gjør den mystiske bryteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 er det cab eller hard topp. dette kan være knappen til og lösne cab el hardtopp. husker ikke helt:bok: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Det er knappen som deaktiverer alarmen.. Greit og ha muligheten til det vist du har bikje i bilen eller noe:) Trykk på knappen, så skal de kvitere med ett blink i dioden i døra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9khil Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 jøss? hørte at TT'n ikke hadde alarm.. noen måte å "teste" detta på? Så hvis jeg trykker på den og låser bilen, vil ikke diodene blinke rødt? Er en '99 Coupe.. Edit: Så nå i salgsannonsen på Finn at det er alarm på bilen.. takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 La vinduet så åpent og lås bilen... Da blinker jo det i døra, først fort også seinere.. Etter 1 min eller noe er alarmen aktivert. Da vil den sannsynligvis gå av, eller så får du stikke hånda inn og riste i noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tror du må åpne døra så trykke på knappen, da lyser den rødt da deaktiverer du sensor inni bilen (ved løs hund/kat) Siter Min bil: http://www.garaget.org/?car=74815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Jøss.. dette visste ikke jeg heller ! Er det slik på alle nyere audi som har den blinke greia i vinduet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nemmen, leser dere ikke instruksjonbøkene deres da? Har lest min flere ganger jeg, sånt må vi vite:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9khil Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nemmen, leser dere ikke instruksjonbøkene deres da? Har lest min flere ganger jeg, sånt må vi vite:) Hadde gjort det om den ikke var på tysk;) Skal få tak i en norsk/engelsk utgave, så har jeg sengelektyre for en tid fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hadde gjort det om den ikke var på tysk;) Skal få tak i en norsk/engelsk utgave, så har jeg sengelektyre for en tid fremover.. Kjøpte meg Norsk på Møller, tok en dag og få den...... Og jo jeg har lest min noen ganger ja, er jo bare kos det da.. Siter Min bil: http://www.garaget.org/?car=74815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Kjøpte meg Norsk på Møller, tok en dag og få den......Og jo jeg har lest min noen ganger ja, er jo bare kos det da.. Ja det er jo det:) Er en del duppeditte ting og sette seg inn i TT'n, og det kan være greit og vite om når problemene kommer:) Noen som vet hvordan man får av dekselet bak girspaken forresten? Det dekseltet airbag lyset ligger i? Skulle med andre ord hatt en reprasjonsbok og;) Får man kjøpt det noen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9khil Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 alarmen i bilen funker som bare det.. glad for at jeg pissa før jeg testa for å si det sånn.. skvatt rimelig bra.. får skaffe den boka da..tysk er håpløst, bortsett fra å telle til 20, husker jeg ingenting av det jeg har lært.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg