MJ_Speed Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Heisann Lurte litt på hva folk anbefaler av alarm. Tenker da mest på merke ettersom jeg skal ha som går på sentralen, blinker og piper og sånt. Altså en av de mer avanserte modeller innen valgt merke. MJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by MJ_Speed Heisann Lurte litt på hva folk anbefaler av alarm. Tenker da mest på merke ettersom jeg skal ha som går på sentralen, blinker og piper og sånt. Altså en av de mer avanserte modeller innen valgt merke. MJ Skulle akkurat til å spørre om det samme! Men takk..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Send PM til @lpher eller hva han kaller seg, han med den svarte supraen. Han virker ganske dreven på det med alarmer. http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=16736&highlight=defa Tror ikke jeg ville gått for Defa ihvertfall. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 defa er bra det, har 8xx serie den fungere kjempe fint, har ikke hat noe tull med det.. er vel også en av de mest stabile på markedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Gå for Defa. Det mest brukte merket, og er lett å skaffe deler hvis noe skulle gå galt. Jeg er godkjent montør fro Defa alarmer. Og det er ikke mye galt med dem. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Få alarmen din instalert av godkjente montører da ihvertfall. Har ikke vært noe annet enn problemer med de Defa alarmene jeg har vært borti. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg