Rick Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Noen her som vet om det går og presse 18" felger på en Amazon? Kjører selv en HerreGärdsvagn fra '69 som for øyeblikket står med 17" felger, og med den klassiske "Mye Vil Ha Mer" innstillingen lurer jeg på om det må legges opp en tomme i felgfalg neste år. Så.. er det noen her som har prøvd med 18" eller vet none som eventuelt kan passe fint på en gammel Amazon.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Mener da å ha sett 18" American Racing felger på en eller flere Amazoner i Østfold... Boltsirkelen er vel den samme som på 60tall Chevy? Så lenge impressen er riktig så går det vel greit. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Boltsirkelen på Amazon, PV, Duett og P1800 er 5x114,3mm eller 5x4,5" som er lik mange US-Ford bl.a. Mustang :-) tror innpress/offset er 25 eller 45mm. Dette står oppført i felgkatalogene på alle biler. Se i en Wokas eller Martins etc felgkatalog. c",) Der finner du også ut hvilke andre modeller som har samme boltsirkel. F.eks "alle" japser med 5 bolter på 80 og tidlig 90-tall. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
old_volvo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Her er en danske med 18" felger fra Audi S8. Litt heft med hjemme-mekka spacere........ http://www.sitecenter.dk/gammelvolvo/volvo1211967/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo R Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Halloen. Har du funnet 18"felger til amazonen din? Jeg holder på å pusse opp en 67 mod... kanskje jeg kan kjøpe 17"erne dine...? Siter 2003 VOLVO XC 90 D5 AWD 2008 VW Transporter 174 4Motion 1984 VOLVO 240 GLT 1967 VOLVO Amazon X 1998 VOLVO V70 R AWD (Savnes til evig tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg så 18" på en Amazon i Østfold, en Safran farget. Den var bare helt sjef. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Pengene som egentli skulle gå til felger av rett størrelse må staten og Amazon dele, fikk meg nesten 8000 i baksmell.. og påkostet rundt 4 lapper på drivverk, motor, og diverse annet småsnacks.. men bare tippinga går inn nå, så skal det vel bli håp... :rolleyes: Edit: Til deg som så den safranfarga, den var ikke taksenket med bur og hele hopprennet? Totalt ombygd med 4 lykte-pussere fra 740 til vindus pussere, veldi spesiell hekk, trimmet forgasserturbo, nos +++ Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jo det kan godt hende... Den var ihvertfall tak senket. Møtte den i et kryss og holdt på å kjøre ut av veien. Har du forresten et stort bildet av den Amazonen din? Den ser jo helt sjef ut! Åssen bolte sirkel er det forresten på amazon? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Zerox Har du forresten et stort bildet av den Amazonen din? http://www.eilien.com/images/Amazon/ så finner du noen bilder av den :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Synes den var helt sjef! Du har ikke planer om å selge? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg