Gå til innhold

"anlegg" 5-6000

Ranger emnet


ZAbatmaN

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha et anlegg i Golfen min.

 

Jeg har ikke satt opp noe fast hva jeg skal ha, men jeg har noen kriterier(seff)

 

Jeg har cd spiller, så denne er grei.

Musikken jeg spiller er ALT(lite klassisk da men:P)

Mesteparten av musikken jeg spiller er mp3'er.

 

Det jeg ønsker av et anlegg er:

- Ønsker et anlegg som kan trøkke litt, liker bass.

- Ønsker et anlegg som jeg kan bygge videre på.

 

 

Sikkert noe mer også men det kommer etterhvert. Fint hvis dere legger ut linker til produktene dere anbefaller slik at jeg kan lese litt om de.

 

Har sett på denne subben, synes den virker grei, og den har også en forsterker.

 

Som dere ser er det ikke store kravene jeg stiller:)

 

Så da er det opp til dere bilstereoguruer å bombe meg med forslag, og evt spørsmål.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...få som "bomber" deg foreløbig. Skuffende dårlig fra firmaene her ihvertfall.

 

Vel..forslaget ditt strider litt i mot det du skrev 2 linjer over. ;) IKKE kjøp aktiv sub! Kjøp 1 stk. 'sterker, 1 eller 2 stk. (henh. 10" eller 12") elementer, og et greit frontsett, så har du noe å "bygge" litt på.

 

Personlig synes jeg du burde siktet deg inn på f.eks Rockford. Helt kurrant lyd, greit trøkk, og alt til en overkommelig pris.

 

Konkrete eksempler finnes det så mange av, men se hva andre har i prosj.trådene sine + hva som er til salgs på bruktmarkedet her på forumet, så kommer du nok langt. ;)

 

 

Forøvrig har jeg en JBL 'sterker (si i fra hvis aktuellt så får du mer specs) liggende som er til salgs for rundt 1000-lappen.

Brukte den til å dra 2x12" Rockford-elemeter så den holder nok til ditt bruk.

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...få som "bomber" deg foreløbig. Skuffende dårlig fra firmaene her ihvertfall.

 

Vel..forslaget ditt strider litt i mot det du skrev 2 linjer over. ;) IKKE kjøp aktiv sub! Kjøp 1 stk. 'sterker, 1 eller 2 stk. (henh. 10" eller 12") elementer, og et greit frontsett, så har du noe å "bygge" litt på.

 

Personlig synes jeg du burde siktet deg inn på f.eks Rockford. Helt kurrant lyd, greit trøkk, og alt til en overkommelig pris.

 

Konkrete eksempler finnes det så mange av, men se hva andre har i prosj.trådene sine + hva som er til salgs på bruktmarkedet her på forumet, så kommer du nok langt. ;)

 

 

Forøvrig har jeg en JBL 'sterker (si i fra hvis aktuellt så får du mer specs) liggende som er til salgs for rundt 1000-lappen.

Brukte den til å dra 2x12" Rockford-elemeter så den holder nok til ditt bruk.

 

 

Hvor er det forslaget hans noe "aktiv"? Det er en kasse, med et subelement, egen forsterker og kabling. En HELT ok pakke til en bra penge.

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Jeg ønsker som alle andre her i verden både i pose og sekk:) det jeg mente med at jeg ville kunne bygge videre på det, var egentlig med tanke på utganger osv... men når jeg nå har våknet litt klarer til og med jeg og forstå at det er mulig med flere forsterkere:) så bare glem det:) har en forkjærlighet for soundstream og fusion, men har lagt dette til siden da jeg først og fremst ønsker noe som bare kan lage lyd nå:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår