mlium Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hei! Hva er forskjellene på LX, SL, GT, SX seriene på starcraft? Skjønner det har med bla interiøret å gjøre, men er det noen som har oversikt over de spesifikke forskjellene? Noen erfaringer med starmaster vs starcraft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fartinschanke Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 har selv en SE, og etter hva jeg har funnet ut, så står dette for Sportsvan Extended, men hva det betyr leter jeg fremdeles etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlium Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ingen flere som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 e d noe som heter starcraft royal eller noe i den duren? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-max Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 såvit eg vet er lx utgaven top of the line,eg hadde en starmaster fra 91 den hadde standar utstyr og lavt tak men en flott "stjernehimmel"i taket det var en strcraft men den het starmaster og med liten skrift under by starcraft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg