eirikoo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ja, da har jeg endt opp med en 88 URQ. Orginal bil, falmet i lakken. Detta blir gøy i vinter! :D Forsåvidt ganske gøy nå og.. Hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe et VAG produkt... :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by eirikoo Ja, da har jeg endt opp med en 88 URQ. Orginal bil, falmet i lakken. Detta blir gøy i vinter! :D Forsåvidt ganske gøy nå og.. Hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe et VAG produkt... :) Det må jeg si! Dyrere vinterbil enn de fleste andre da gitt :) Tror mange her inne kapper en arm for i det hele tatt å få en URQ til helårs bil faktisk :D Virker iallefall sånn :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Den koster jo en del, men jeg tror ikke den taper seg så mye som andre biler heller. Nå som renta er så lav, og leiligheten min er blitt mere verdt, tok jeg en refinans.. :) Trenger en belønning for mange lange dager på jobb. Edit: Denne bilen skal ikke mishandles da, bare så det er sagt. Det er gøy å ratte rundt i en legende! skal passes godt på. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Ååå, så heldig du er! Gratulerer med å ratte en klassisk kjøremaskin! 20-ventiler, eller? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by tekNetium Ååå, så heldig du er! Gratulerer med å ratte en klassisk kjøremaskin! 20-ventiler, eller? Nei, det er en 10V. Trenger litt stell og vedlikehold, det er flere rare lyder enn jeg er vant til.. :) Men det er en kul bil! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg