Gå til innhold

Har det blitt tatt noen sikkerhetskopier eller noe i det siste? (muligens feil forum)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg lagde en tråd på 200-forumet i helgen, nå finner jeg ikke igjen tråden. Har søkt på alle tråder startet av meg, den er ikke der..

Het noe som "Noen som har bilde av hvite baklykter på 145/gamle 245?"..

Har noen slettet den, eller har forumet mistet tråder? Så den senest i går, med en PS-mod av baklyktene jeg så etter..

Edit: Fant urlen til tråden i en logg: http://bilforumet.net/showthread.php?t=155493

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er problemet, finner ingenting om tråden.. Husker at "bad mikke" eller noe og "ovlov86" svarte i tråden. "olvov86" hadde laget til en photoshop av de lyktene jeg etterlyste.. Så den lå ute i noen dager, og forsvant sporløst etter at photoshopmodden var på plass.. Har jo også funnet urlen til tråden, for jeg viste den til en kompis og han kommenterte også modden..

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg ikke helt feil ble denne slettet fordi den endte opp som en salgstråd hvor halve verden skulle selge ting, men som sagt.. mulig jeg blander med en annen.

Rart om den ble salgstråd, for lyktene ble lansert rundt jul 06 og hadde bare vært på markedet i noen uker.. Så det virker litt rart om halve verden skulle selge ting i en tråd med 6 poster kl 22-23 om kvelden, og som var vekke ettermiddagen etter.. Men kan jo selvsagt stemme..

Ovlov: Ja du kan godt legge de ut igjen.. Kanskje i denne tråden, så kan de som eventuelt slettet den se om de kjenner den igjen?

http://195.149.144.149/images/29/2916655110.jpg her er et bilde av glassene løse hvertfall..

Saxo: Ja, de ja =)

Edit: Er forresten for dumt om noen har slettet en tråd og fjernet alle spor bare for noen ville selge noe, holder å stenge tråden og fjerne innlegg! Var jo lagt litt arbeid i en bildemod og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider