Gå til innhold

Golf3 GTI tips?

Ranger emnet

terminator402

Anbefalte innlegg

Hei :) Kjøpte meg ny bil idag ;) :D :D :D, men nå trenger jeg noen tips til hva jeg bør/kan gjøre :p

Trenger jo litt styling osv :p

Og jeg har noen spm! Effektanlegg...Gir det mere hest eller bare lyden? og Dumpventil, eller pop-off som noen kaller det, øker det forbruket mye?

Har dere noen tips til hva jeg bør/kan gjøre??

Håper på mange svar :D :D ;)

1_790419721.jpg

1_-1604262744.jpg

1_1826482030.jpg

Si hva dere syns :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e jo my det. kan begynne med soting av rutene, billig, enkelt og ser bra ut (hvis du gjør det bra)

- Emblemfri grill

-nye lykter foran å bak

-senkesett

og bodykit eller gjøre den clean etter hva som er av smak;)

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pen bil.. :)

Ang effektanlegg, er det vel hovedsaklig lyd du oppnår. På en 150hester 16V kan du vel kanskje dra ut noen få flere hester..?

Tips;

Senk

Felg

Lykter

Emblemfri grill

Frontleppe

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontlykter: ca 3000

baklykte 1-2000

senkesett 2000-4000-10000 utifra hva, justerbart, bare fjære, fjære og dempere osv...

emblemfri grill rundt 1000

soting: noen hundrelapper for å gjøre det selv ;)

Chevrolet S10 2.2L 1998-mod

X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671

X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, den var jeg og titta på mandag, ble solgt med en gang da. Du fikk den billig iallefall:D

Men, den var stygg i lakken syns jeg, mye dype riper overalt. Men til den prisen du fikk pruta så har du jo nok penger tilovers til helakkering:D

Ellers, som Marvil sa. Skal ikke mye til før du får et fet utsene på den.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, rart det ikke var GTI/VR6 leppe på den!

Det la jeg merke til også, kanskje den ble knust. Også har de kjøpt ny, uten og vite forskjellen. Er iallefall ikke mange 97mod GTI 16v i Norge, gått kun 140'km også.. En kamerat hadde tenkt og kjøpe den, men ble solgt fort. Men har vært og sett på en 1.8l til han isteden:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det la jeg merke til også, kanskje den ble knust. Også har de kjøpt ny, uten og vite forskjellen. Er iallefall ikke mange 97mod GTI 16v i Norge, gått kun 140'km også.. En kamerat hadde tenkt og kjøpe den, men ble solgt fort. Men har vært og sett på en 1.8l til han isteden:)

Ja, det er jo nesten det samma :p

Men, ja, det er en digg bil, skulle _gjerne_ hatt samma motor for å si det sånn :)

Angående leppa, så ville jeg skifta den å :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider