Gå til innhold

Automote spotted i Tromsø

Ranger emnet


200sxmathias

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sist jeg sjekka, var denne bilen sølv og gul. Ikke svart og grønn..

 

Fargen var ikke så intresant,det som var intresant i denne sammenhengen er at han har 15" plastcrome spinner på den..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snakk om 3 forskjellige biler her. Jeg trodde det var snakk om E36 turbo cabrioleten (noe som ville vært sykt på vinterstid), en annen trodde det var snakk om den E46'n med downforcer, mens en tredje person kommer med det faktiske bildet av bilen, noe som forresten var et forferdelig syn! Den skulle jeg likt å se på et annet bilde, uten M3-speil og krom-kapsler. Horribelt stygg nå iallefall.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grå og grønne + den svarte og grønne ble vel bygd samtidlig hos Automote, husker ikke hva, men tror det var en sammenheng mellom de to bila.. Leste om dem i det Max Power som den grå og grønne er på forsida av

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde kjørt sæ fast utførr mæ i dag, æ måtte hjelpe å dytte. Praktisk me så lav bil når d snødde fettmye i dag. hehe

 

Kan formidle at både han og dama e norsk :P

 

 

Har du ikke lest forumreglene,min gode mann?

I følge forumreglene er ikke dialekt eller såkalt "fjortisspråk" lov,men Norsk (bokmål eller ny-norsk,du velger selv) er lov.

 

Håper du forbedrer deg med dette :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett skal være rett, jeg siterer herved meg selv og utreder meg etter gjeldene regler:

 

Jeg fikk den gjeldene automobilen i øyesyn når jeg forlot min bolig ca klokken 13.00 den 26. Januar 2006. Situasjonen var derimot av den uheldige arten, det var friksjonssvikt mellom dekk og underlag, kjøretøyet oppførte seg dermed ikke etter sjåførens ønker. Grunnet dagens store dose snøstraff fra vår herskende herre ble kjøretøyet dermed plassert uten mulighet for forflyttelse. Jeg som den gode medborger jeg er tok kontakt med ansvarshavende i situasjonen og hjalp til med redningsarbeidet. Jeg vil med stor sikkerhet kunne bekrefte at den bilen har problemer med liten bakkeklaring i det været som utarbeidet seg ved tidligere nevnt dato.

Jeg kan også for dem som var i tvil bekrefte av både eier av bilen og hans medsammensvorne er av norsk aning, om dette skulle ha noe å si?

 

Og til unge herr Einan vil jeg herved minne deg på din egen alder og henvise til en høyt diskutert post på forumet for tiden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår