Crazy-R Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Sitat:Jeg fikk den gjeldene automobilen i øyesyn når jeg forlot min bolig ca klokken 13.00 den 26. Januar 2006. Situasjonen var derimot av den uheldige arten, det var friksjonssvikt mellom dekk og underlag, kjøretøyet oppførte seg dermed ikke etter sjåførens ønker. Grunnet dagens store dose snøstraff fra vår herskende herre ble kjøretøyet dermed plassert uten mulighet for forflyttelse. Jeg som den gode medborger jeg er tok kontakt med ansvarshavende i situasjonen og hjalp til med redningsarbeidet. Jeg vil med stor sikkerhet kunne bekrefte at den bilen har problemer med liten bakkeklaring i det været som utarbeidet seg ved tidligere nevnt dato. Jeg kan også for dem som var i tvil bekrefte av både eier av bilen og hans medsammensvorne er av norsk aning, om dette skulle ha noe å si? ] WORD!!!!:thumb Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg kjenner han som eier den Automote BMWen. De plastspinenrene er bare der for morroskyld nettopp for å få frem slike diskusjoner. Regner med at det kommer en post om sommerfelgene når de kommer på med mer eller mindre at han har solgt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det var faktisk ei jente som kjørte når æ så bilen på jekta!! Dama til han som eieren den kjører den ofte da han selv er lat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethsommervold Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1511 Her finner dere bilen hvordan den er. Kapslene på vinters tid er bare for morro da det er 20" med spinners på sommerhjulene. Vet dette er en gammel tråd. Ha en fin sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 unnskyld at jeg sier det, men en slik bil er en skam å kjøre om vinteren.. å enda verre når man monterer jallakapsler.. har vel ikke vurdert en billig vinterbil istedet? Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Agreed :) skam å kjøre en sånn bil i norge på vinterstid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 han har vell brukt så mye penger på å kjøpe bmwen at han ikke har råd å kjøpe en vinterbil helt enig skam å kjøre en sånn bil på vintern han kan heller ta bussn Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mektig Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Skal vel mye til å ikke finne seg en fiat til 5000 kroner som varer i et par månder:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg