kosbært Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 ønsker og kjøpe frontsett på 5,5 tom eller hva det heter.. må passe i bmw e30 :) og det MÅ være BRA!! hehe helst infinity kappa eller noe tilsvarende :) om du har noe.. så send meg en sms på 97 95 92 78 så tar vi det derfra :) mvh Robert Gråwe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har enda det Infinity settet til salgs. Men det mangler griller. 900kr. Har også et Pioneer sett med nye diskanter (annet merke) for 700kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har et Rockford Fosgate Power T162C til salgs... Helt nytt i eske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har et sett med Infinity Kappa Perfect 5.25" som jeg bruker til daglig, når jeg får perm :p Kan selges hvis det er av interesse, send PM men svarer ikke daglig siden jeg fortsatt er her oppe i nord. Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg