fotojan Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jan, mente det at om man kunne bygd en golf med for.eksempel volvo bakstilling motor og girkasse så trur jeg folk hadde prøvd det ut.... høres jo utrolig fett ut egentlig Hadde nok vært artig, men det har vi ikke lov til i BC. I Rallycross er det lov og der går det Golf med bakhjulstrekk. - men jeg liker likevel best trekk foran jeg og heller satse litt ekstra i svingene. Ikke bestandig det går, men gøy likevel de gangene det fungerer. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Jeg tror heller ikke det ville fungert, men på papiret er det lovlig. Da er det nok bedre å ta f.eks en Subaru og bygge den til hva du vil. ja kan si meg enig i det... så slipper man å lage girkasse og mellomaksel tunell og alt det som må bygges om bak... men lykke til i morgen da jan, så du sto på startlista:D.. jeg og bryhn kommer også og skal kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg