MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen som har fått det til å fungere ?? Får programmet til å gå, men den registrerer ikke at forsterkern er kobla på. Bruker Windows XP Mvh Michael Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Kanskje ikke så mange som har vært borti sånne forsterkere..? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Kanskje ikke så mange som har vært borti sånne forsterkere..? Neppe... Post #2007 btw :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Var det jeg regna med, men Glenn klarer nok å komme med litt veiledning regner jeg med :) Gleder meg til å få testa den, utrolig mye fine justeringsmuligheter og brukervennelig program. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 si ifra om du får det til å fungere på XP da. ville jo i allefall vært på høy tid at de fikk en ny versjon som fungerer på nyere OS en 98... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det skal jeg gjørra vettu, har ikke du noe lignene greier på zapcon din ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 nei, fikk aldri med programvaren og kabelen med forsterkeren min, og tok meg heller aldri bryet med å skaffe den når jeg uansett fikk tak i VFD panelet. eventuelt kan du spørre om hjelp på zapco forumet, eller ringe de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Nå fungerer det utmerket. Driverefilene ble pakka ut med det programmet som fulgte med. Så var det bare og velge dem filene manuelt... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Leker meg litt med innstillingene nå... Hva er de jeg har ringet rundt. Skal i første omgang brukes på et 5.25 " morel pulse sett. Senere skal den brukes på midbass. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Leker meg litt med innstillingene nå... Hva er de jeg har ringet rundt. Skal i første omgang brukes på et 5.25 " morel pulse sett. Senere skal den brukes på midbass. Mitt råd er å sette deg ned å lese manualen. alt står greit forklart der. Det du har satt ring rundt er centerfrekvens for EQ og type. Nederst finner du inngangsfølsomhet og justeringer for inngangen. Det finnes forøvrig en oppdatert programvare for nedlasting på Zapco sine hjemmesider. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skal forske litt mere på det (: , kan bli artig detta. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg