mx_power Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 hei hie. noen som har forslag til enkel og grei fjernig av dempe matter? sånn asfalt greier henger igjen i bilen når eg prøver å dra av.. er noe billig piss som var i bilen fra før. no skal eg dempe sjikkelig med vibroplast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 prøv med fiske tråd å dra gjennom før å saparere lim fra stålet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 e liksom ikke så lett nedi hjul brunnen og inni dørene liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Du kan varme det forsiktig opp med varmepistol dersom du har det. Asfaltmattene slipper mye lettere dersom de er varmet opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvorfor varme opp forsiktig? Bare å slå seg løs med varmepistol, og en liten "skrape", så bruke fortynner etterpå så blir gulvet strøkent Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 inni dørene, vil lakken på utsiden tåle å bli vramet opp så veldig mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvorfor varme opp forsiktig? Bare å slå seg løs med varmepistol, og en liten "skrape", så bruke fortynner etterpå så blir gulvet strøkent Siden det var snakk om dører er det kanske lurt å ta det litt med ro så lakken ikke blir skadet av varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvorfor fjerne demping? Bare legge på demping utenpå det igjen, det burde vel bare bli bedre? Ekstra vekt på metallet = mindre resonans... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 tenker siden det er sånne jalla dempematter at det ville bli dårligere resultat hvis det var inn mot stålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Sitter de gamle mattene godt så ville jeg ikke tatt meg bryet med å fjerne de, legg heller nytt uten på, som foreslått tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ja oki. fjerner det som eg får av- knekker nok til til neste helg. dempe hele bilen.- har kjøpt 11m2 med vibroplast. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg