Kimolaptop Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Før bilen min skal ut på veien, skal jeg skifte motorolje. Hva skal jeg gå for? Tror det er er Halvsyntetisk shell olje på den nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Da tror jeg ikke det er noe triks å gå tilbake på helsyntetisk... Mange som sier at det ikke er lurt å gå fra delsynt til synt når bilen først er kjørt med delsynt..... Shell olje er jo bra og..... Dyrt men bra.... Sikkert noen med andre meninger og, men dette var nå meg da...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Er Shell olje dyrt, og bra? Gå for Pennzoil, Valvoline, Omega eller Castrol. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Shell olje er jo bra og..... Dyrt men bra.... HAAHAHAHAHAHHHAAAA :D :D Castrol 0/40.. best i verden!:cool: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Går fremdeles for Shell, jeg.... Laderen min er så gla i det.... Forrige motoren og, den drakk så det slurpet..... ;) Og ALLTID originalt filter, det er testet....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Kanskje derfor du lader 1.5 bar også? :) Til din opplysning, går du til f.eks AIS og kjøper filter så får du orginalfilter! Mahle er de som leverer filter til VAG. Det betyr halv pris for meg det, godt med rabatter dere! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 For øyeblikket lader jeg tett over 0,8.... Med Helix..... ;) Når jeg sier 1,5 så kan det fort bety at jeg havner på 1,3, ble bare matt av at enkelte mente det ikke var fysisk umulig, det er nemlig fullstendig dust sagt... Skjønner ikke hvor en slik kommentar kan bunne ut.... Sånn ellers så får jeg alt på AIS til innkjøp, men tror ikke de har 50k filteret til VAG..... Er ikke helt sikker.... Har og blitt anbefalt Shell av folk som har SVÆRT god peiling på G-Laderen, og den fungerer sinnsykt godt... Sikkert mye annet som funker bra og, men jeg bytter ikke, når jeg ser hva Helixen gjør med min motor...... Skifter jo hver 5k, og etter hard kjøring og da..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 VW er glad i Valvoline, og ikke i Shell. Mulig du må ha Shell ved 1,5 bars ladetrykk da.:op Det er min erfaring. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 :( Helix Ultra er jo da originale olja fra VAG (Volkswagen Aktiegesellschaft), og jeg har kun gode erfaringer med den.. Bytter som sagt ofte, og får den til uslåelig pris via jobb, da vi flyr EN DEL for Norske Shell... Men: Det er sikkert andre helsyntetiske og som har gode egenskaper, så jeg legger meg flat for at noen velger Valvoline og andre... Har ikke noe kranglebehov på det området....... ;) Noen som ikke ble helt ferdige med ladedrück diskusjonen forresten............? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro :( Helix Ultra er jo da originale olja fra VAG (Volkswagen Aktiegesellschaft), ... Noen som ikke ble helt ferdige med ladedrück diskusjonen forresten............? jeg tror nesten vi må sende en mail til Volkswagen Aktiegesellschaft og frage om hvor stort ladedrück der G-Lader kan klare? :] nei seriøst.. tror både VAG og trykk diskusjonene bør ha sett sin ende for et par poster siden.. ;) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Det tror jeg og like seriøst....;) Nå lager jo ikke VAG RS85 ladere, det er det andre Gesellschafter som tar seg av.....:D Og når det gjelder ladedrück så får vi vel bare vente og se.... Tipper både VAG og Bentley steiler hvis du begynner å frage etter 1,5 bar ladedrück......:) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg