Gå til innhold

Ascona B - Manta B, lengdeforskjell!

Ranger emnet


SirKim2000

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hørt snakk om at ascona b er 15 cm kortere i snuten enn manta b!?? Er dette sant? Noen som har noen erfaringer angående dette? Lurte på om noen har erfaringer me å bygge ascona b front i en manta b. Tenkte på om det bare er å sette på ascona sieskjermene og bang så passer det? om dere er med! Skal ha ascona b front på mantaen min, og trenger å vite litt mere. Men mangler fortsatt selve fronten! Så rop ut om noen har :)

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manta er lengere enn ascona ja,mye lenger overheng forran,så du får nok litt jobb med det, frontplåta er det vel kansje mest jobb m da den er sveist.

Har personlig aldri sett en manta m ascona front før men det er nok ikke umulig og få til hvis buen på manta døra passer overens med ascona skjermen hvis du skjønner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det bekreftet det at mantaen er lengre enn ascona`en da iallefall! Bildet jeg har i avataren min nå er en manta med ascona b front på! Er ganske vanlig det der på manta! Manta med ascona b front og bmw e30 dash. Bmw E30dash har jeg skaffet allerede, det som gjenstår nå for meg er iallefall ascona-fronten og den gummivinga til asconaen! Den store! Mantaene har jo de små flappene. Har både den GT-flappen og 400 vinga liggans. Men skal ha den som står på ascona`ene. Er slik jeg vil ha min! Men må nok ha lengden til mantaen siden jeg skal ha 8`er under panseret! Men ingen andre som har erfaringer dah? :/

 

Slik jeg vil ha min :

 

asc-coupe-224.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det nok ikke noe problem og bygge om, motorrom på ascona og manta er nok like stort,er vel selve fronten som gjør at den er lengre,på vår rallybil som er manta har v skjært vekk de org øra som holder radiator til fordel for volvo radiator,får litt rommsligere plass der da til event.8er i ditt tilfelle:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår