SirKim2000 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei! Hørt snakk om at ascona b er 15 cm kortere i snuten enn manta b!?? Er dette sant? Noen som har noen erfaringer angående dette? Lurte på om noen har erfaringer me å bygge ascona b front i en manta b. Tenkte på om det bare er å sette på ascona sieskjermene og bang så passer det? om dere er med! Skal ha ascona b front på mantaen min, og trenger å vite litt mere. Men mangler fortsatt selve fronten! Så rop ut om noen har :) Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Manta er lengere enn ascona ja,mye lenger overheng forran,så du får nok litt jobb med det, frontplåta er det vel kansje mest jobb m da den er sveist. Har personlig aldri sett en manta m ascona front før men det er nok ikke umulig og få til hvis buen på manta døra passer overens med ascona skjermen hvis du skjønner, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ok. Da er det bekreftet det at mantaen er lengre enn ascona`en da iallefall! Bildet jeg har i avataren min nå er en manta med ascona b front på! Er ganske vanlig det der på manta! Manta med ascona b front og bmw e30 dash. Bmw E30dash har jeg skaffet allerede, det som gjenstår nå for meg er iallefall ascona-fronten og den gummivinga til asconaen! Den store! Mantaene har jo de små flappene. Har både den GT-flappen og 400 vinga liggans. Men skal ha den som står på ascona`ene. Er slik jeg vil ha min! Men må nok ha lengden til mantaen siden jeg skal ha 8`er under panseret! Men ingen andre som har erfaringer dah? :/ Slik jeg vil ha min : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 for å få ascona B front på manta trenger du frontplate,frontkassett'n, skjermer,lykter,grill og ja du skjønner... det skal visst nok ikke være no stress... svigerbror og jeg skal bygge manta rcn med ascona front nå så kan slenge bilder... blir gjort snart nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja da er det nok ikke noe problem og bygge om, motorrom på ascona og manta er nok like stort,er vel selve fronten som gjør at den er lengre,på vår rallybil som er manta har v skjært vekk de org øra som holder radiator til fordel for volvo radiator,får litt rommsligere plass der da til event.8er i ditt tilfelle:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 på dette bildet ser du godt hvor mye mer manta fronten bygger ut http://www.kimorjan.net/images/biler/prosjektbilen_min/sandblast_andresiden.jpg Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kan bli fine ja: Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nykis Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 dette blir bra:) manta blir sint å tøff me b'er front. stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 manta med ascona front blir skamtøft ja :D men har du noen bilder av en bil med e-30 dash? vet du om det er mye jobb å sette i? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Her er en med astra dash..synes det er nydelig http://www.ascona-targa.de/ Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 på dette bildet ser du godt hvor mye mer manta fronten bygger ut http://www.kimorjan.net/images/biler/prosjektbilen_min/sandblast_andresiden.jpg hehe, det der er MIN bil faktisk, domenet kimorjan.net er det nemlig jeg som hoster oxo;) Kosli at du er innom sia da ;) hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kan bli fine ja: Den der husker jeg bvar til salgs! Skulle tenke på det i en dag, og når jeg ringte neste dag var den solgt noen timer i forveien! Husker jeg sikkla etter den der jah :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 manta med ascona front blir skamtøft ja :D men har du noen bilder av en bil med e-30 dash? vet du om det er mye jobb å sette i? Hehe, skal ha e30 dash i min :) Her er et bilde a min : Kan se på alle bildene på hjemmesia mi i prosjektkategorien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 går det ann å få godkjent en sånn bil? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirKim2000 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 går det ann å få godkjent en sånn bil? Manta med ascona b front? Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg