Aleksand3r Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=180498 HAHA Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Haha. Snakk om undertrykning da :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Dette er bare tragisk! Greit at menn er bedre sjåfører enn kvinner generelt, men dette er å dra det ALT for langt! Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Her i Stavanger er parkeringsplassene resevert kvinner satt opp slik at damer ikke skal føle seg utrygge når de skal hente bilen i parkeringshus om kvelden. Derfor er området ekstra godt belyst og nærmest utgangen/inngangen. Mener det skal stemme :) Synes det er et bra tiltak med tanke på alle de syke menneskene som dessverre også finnes i Stavanger. :deng EDIT: Det sto vist også på VG.no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skiltet har fått seg en smell ja :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Var jo tydeligt da at de hadde truffet rekkverket under parkeringen, men faen det kunne sikkert skjedd hvem som helst. Jeg greide for faen og rygge på en lyktestolpe, på sortland største parkeringsplass. Var heilt fette aleina, og skulle "parkere",så sa det donk. Ble ingen skader da men. Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg skjønner tanken bak dette prosjektet, helt greit. Men det er jo LITT komisk at skiltet der det står "reservert for kvinner" har fått seg en god trøkk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det første jeg tenkte da jeg så overskriften var at plassene var ekstra brede :p Men det er et utrolig bra tiltak synes nå jeg. Som nevnt over finnes det mange syke mennesker i verden og med å ha ekstra belysning og nærmere inn/utgang blir det tryggere :) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg