Bjelli Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Heisann godt folk! Trenger litt hjelp! Jeg skal lakkere bilen nå i nermeste fremtid å trenger tips om det er mulig å fjerne takluke pakning, side rute pakninger uten problemer. Når det gjelder siderutene så er det vel pakning som fester ruta? :thanks Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 :bump Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Mener siderutene er limt og må fjernes med en tapetkniv eller noe. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 di pakningene som sitter på side rutene er limt å et hell å få av,wurth har en type kniv/pianotrå til å skjære av limteruter uten å ødlegge glasset men tror di gummilistene som sitter der er ganske dyre å kjøpe nye. Den pakningen som sitter på soltaket er ikke noe prob å fa av med hånd makt bare et lite tips ta av sol taket blir det endel lettere:thumb Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 taklukepakningen er bare å dra av. jeg hørte på pris til min corrado ang listene til siderutene forann og det kom på 5800. så er temmelig dyrt ja! ellers er alle rutene limt og må skjæres ut. ikke lurt og gjøre dette selv hvis du ikke har gjort det før da ruta kan knuses og de koster litt de å! Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Skal jeg ta ut takluka? eller bare dra av pakning? Mvh :):) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 ville nok tatt ut takluka, den sitter med 4 torx skruer. hvis du skal lakke bilen er det vel også best for et bra resultat? er også lettere og få av lista da:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Tror jeg får for det ja! ;) takk for gode svar!! :D Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 haydu! meg å alfi e jävlar med pianotråden.. har tråd å alt, så bare sei fra når du ska ha ud så e de ude på 1 2 3;) frontrutå på delebilen min brukte med ca 3min på, så e ikkje problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg