Bjelli Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Heisann! Først lurte jeg på tips til lakkhall. Jeg har tilgang til en gammel lakkboks med avsug, lufttilkobling, foholdsvis tett og godt lys! Men det som er problemet er at det er litt for mye støv i rommet etter min mening. Finnes det ett slags støvtiltrekkende teppe som man kan henge i taket? 2. Sparklet for første gang i dag.. det var ca 10-12 grader i lokalet. Ovnen slo ut strømmen så det ble dårlig med varme. Leste i ett annent innlegg at dette ville få store konsikvenser med feste av sparkelen. Hvordan kan jeg fort finne utav det? Ta en hammer å dunke rundt sparkelet? Tips til å få orden på dette. Mvh Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 :bump Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er der mye støv som ligger i lakkboksen kan du spyle den med vann, er nok dårligt renhold eller en knøl som har drevet og slipt i lakkboksen der da siden der er mye støv, og der skal jo være filter i taket, kan jo være at dei er gamle og skittne, så det kan være en ide og montere nye filter hvis det er veldig lenge siden dei var skiftet sist Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg