Gå til innhold

får man detta godkjennt i norge!?

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

Det beste er vel å høre med Biltilsynet... De kan nok svare deg på det. ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey! takker! setter vel trolig inn halvt eller helt bur:)

thxman: nei jeg har ikke gjort det enda.. tviler på at jeg kommer til å gjøre det med mindre motoren jeg har nå går til helvete:P så vi får se!:) kan like så gdt kjøre den i filler sånn som den er nå før jeg bytter motor.. hehe kan ha det mye moro da!;)

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ihvertfall omregge bilen din til to-seter. Aldri hørt om at du må ha vanlige seler tilgjengelige på "siden". Så lenge det var bur med lovlig innfesting og tverrstag som dekket de nødvendige farepunktene (les bilsportboka) så skulle dette gå ifg min kontaktmann på BT. Alle bur som monteres i gateregisterte biler må etter septemper (?) i fjord bygges korrekt etter bilsport boka, og bilsportforbundet måtte godkjenne burbyggingen før du drar på BT for endelig kontroll

Men det er suicidal å kjøre med 4 punkt seler uten bur ved en evt taking. Man får ikke bøyd hodet ned/unna. Og da er nakken potetmos.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha vanlige belter oxo.

En kompis av meg importerte en civic med 4 punkt belte fra japan, han måtte sette inn vanlige belter for og få den godkjent av biltilsynet.

Men hør du med dem du, er en stund siden dette.

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey! will do!:) hmmm litt skremmende det med nakken ja! men jeg synes det ser litt shabby ut med bøttestoler uten 4 punkt seler:S hehe men vi får se hvor langt jeg kommer!:) blir ikke før til våren evt:) hehe

hilsen Kristian

Sjabby eller ei, de gjør fremdeles nytten sin!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider