Gå til innhold

Prosjekt: Einser GTi '83 (rat look?)

Ranger emnet

iamdrunk

Anbefalte innlegg

Hei. Tyskland er noe man liksom alltid anbefaler. Men som oftest litt dyrt med transport.. Nå har det seg slik at jeg og VW dude skal bestille en del smådeler (Lys av forskjellig sort og blinker o.l) så om du slenger deg på blir transporten bare barnemat.. Da får du nok ganske billige lykter.

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://i11.ebayimg.com/03/i/000/7c/8b/85a9_1_b.JPG

Disse selges hos samme selger.. bare jeg får svar om han sender til Norge nå så... Hvis det er interessant da.

Lasse

Helt -klart- :D

Bare å rope ut det, er med på barnebestilling, nei..uhm.. gruppebestilling :D

Har en kompis med einser som sikkert er med på litt han også..

Jeg skal jo lakke bilen hans, så det må jo være aktuelt :)

Edit: pris på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

351 kr før frakt koster de. Enda en ja, bare sleng dere på. Mindre fraktpris da. Kanskje, hvis vi skal ha en del, kan vi mase oss til litt rabatter. Men han burde bo i drammenområdet eller noe da. Jeg bor i Asker, er ofte innom drammen, VWdude som også er med bor i Svelvik.

Lasse

xGolf I Cabriolet 1986mod.

xEier ikke lenger en Golf II 1989mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg henger meg på gruppebestillinga, har ikke hastverk, så får jeg det billigere enn autospar så er jeg igrunn fornøyd :)

Planen var forresten å begynne på bilen i dag da, men jeg har hatt nok å holde på med og verkstedet er fullt som vanlig.

Fikk inn en flott liten jobb i dag :puke:

DSC00405.JPG

Og så måtte jeg sprøyte füller på en bil før jeg dro fra jobb, så da ble det ihvertfall ikke mulighet :S

DSC00412.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kald øl ja :P

Holder ikke til i Oslo, men i Drammen, rettere sagt åssiden, ikke så langt unna

McDånals der det er VACN-lokallagstreff til tirsdag.. Om det er int.

Noe sier meg at Böhser skulle dit, jeg må lese tilbake til det han posta :P

Hadde jo vært morro å fått litt einsere opp dit til tirsdagen, en kompis av meg skulle ihvertfall ta med einseren sin en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider