Gå til innhold

Prosjekt: Einser GTi '83 (rat look?)

Ranger emnet

iamdrunk

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag kan jeg desverre bare tilby dårlige mobilbilder, men jeg regner med at dere overlever ;)

Blir litt kort post dette, er helt kake etter en alt for lang dag, skal opp igjen om noen timer, heh..

Her er da mitt hjemmelagde skiltholder, heh, ikke mye pent, men skiltet dekker hele greia.

DSC00445.JPG

Passer perfekt, alt etter øyemål! :D

DSC00446.JPG

Blinkersa måtte modifiseres, og jeg måtte kjøpe karossericlips for å få festa dem til fangeren.

DSC00447.JPG

Tada!

DSC00448.JPG

Dette fjærbeinslageret må vel være fra bilen ble født.. Rart jeg ikke la merke til dette når jeg kjørte før..

DSC00450.JPG

Kristian (Playerrud) var innom med toppdekselet til bazjdaen sin, som jeg grunna og senere skal lakke/airbrushe :)

DSC00451.JPG

En stk forskjerm er på!

DSC00452.JPG

Sveisinga er endelig ferdig og jeg har rustgrunnet litt..

DSC00453.JPG

Der også!

DSC00454.JPG

Begge skjermene er så og si på..

DSC00455.JPG

Jeg måtte lage til et eget feste for fremskjermen og i frontplata, hadde nemlig ikke noe originalt feste der lenger, rusta bort gitt..heh..

DSC00456.JPG

Motorvask fortjener den stakkars golfen etter mye blåsesand og støv..

DSC00457.JPG

Synes dette begynner å ligne grusomt mye på den color-consept-grusom-Polo'en, mangler bare noe grønt også nå :S

DSC00458.JPG

DSC00459.JPG

Så dette var det som ble gjort denne gang, ble omsider ferdig med det jeg i utgangspunktet skulle gjøre på en kveld, heh.

Så etter mye slit, banning, tenking, sliping, sveising, flytting av biler og ikke minst bli stoppa av snuten på vei hjem (heldigvis ikke i golfen), så er jeg da endelig kommet meg hjem.

Nå skal det hviles til tusen!

Planen videre er å kjøpe helt ny frontplate, plata rundt påfyllingsrøret, bakplate og den ene kanalen som jeg trenger litt av..

Men først må jeg ha penger!

Derfor så trenger jeg hjelp, så om noen trenger komplett sett polyforinger til golf 1, dobbel basskasse med forsterker tilpasset G1 og en spiller, clipper frontfanger og bakfanger og evt. en tatovering (7års bakgrunn og har "hjemmestudio")

Så er det bare å rope ut, kommer til å legge ut en annonse med greier jeg selger i morgen! :)

Takk og god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IBlinkersa måtte modifiseres, og jeg måtte kjøpe karossericlips for å få festa dem til fangeren.

DSC00447.JPG

Legg merke den hvite klipsen som festeskruene til blinklysglasset går gjennom: For å feste blinklyset må du starte med å skru at glasset og så må du ta ut den hvite klipsen. Deretter setter du selve blinklyshuset inn på plass i fangeren og trer inn de hvite klipsene, slik at blinklyshuset holdes på plass av disse. Nå kan du tre på blinklysglasset og skru inn festeskruene i de hvite klipsene. Dermed utvider de seg og det hele er solid forankrat i fangeren:).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lookin' cool......

enkelt å lage det skiltfeste ditt eller....? hehe skal lage sånn sjøl nå... noe å huske på?

keep up the good work...

Jævlig enkelt :P

Man kapper til biter, måler opp, bretter og sveiser/popper dem fast i hverandre, så skrur man rett og slett bare fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke den hvite klipsen som festeskruene til blinklysglasset går gjennom: For å feste blinklyset må du starte med å skru at glasset og så må du ta ut den hvite klipsen. Deretter setter du selve blinklyshuset inn på plass i fangeren og trer inn de hvite klipsene, slik at blinklyshuset holdes på plass av disse. Nå kan du tre på blinklysglasset og skru inn festeskruene i de hvite klipsene. Dermed utvider de seg og det hele er solid forankrat i fangeren:).

Vel, enklere sagt enn gjort på disse blinkersa, det jeg gjorde var å kappe av plastklipsen i bakkant, slik at det ble en hel flate og så festa jeg karosseriklipset til fangeren og skrudde til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er da Powerflex foringer til Golf 1, her er det meste skulle jeg vel tro, foringene til bærebruene foran er brukt, men lite brukt. Resten er helt nytt: selges for 1000,- eller mer..

DSC00461.JPG

Og fanger foran og bak til Golf 1: sier en høvding her også vi, trenger noe fiks, men billigere enn nytt uansett :P

IMG_2830.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...