Gå til innhold

Spm angående senk

Ranger emnet


MsRacing

Anbefalte innlegg

Sitt å funderer på om de e muli å kapp av ovre delen av stötdempertårnan å flött di närmar opp mot pansre.. Vanskeli å forklar men e de muli å få dette godkjent elr e det bare å glem?? tenker man senker sånn ca mellom 2-5 cm på de..

 

 

:thanks for svar :)

 

Mvh

MsRacing

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helst flytting av fjærskål man kan gjøre, å kappe selve fjærbeinet vil jo si du ikke har plass til støtdemperen lengre :-)

 

 

støtdempertårn butcher,altså der du skrur fast topplagringa i motorommet.

 

 

Vil tro en bedre og enklere løsning blir å heve de øvre fjærskålene foran.

 

Går fint å ta ca 25-30mm der.

 

 

Ikke dumt å kappe fjærbeinet heller (om man har justerbart)

 

På min 242 hadde jeg problemer med at muttern som holder dempern ned i beinet slo i den øvre fjærskåla slik at dempern løsnet ifra fjærbeinet.

 

Kapper en fjærbeinet er det jo bare å bruke innsastdemper eller decarbon osv og kort det ytre røret tilsvasrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår