MsRacing Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Sitt å funderer på om de e muli å kapp av ovre delen av stötdempertårnan å flött di närmar opp mot pansre.. Vanskeli å forklar men e de muli å få dette godkjent elr e det bare å glem?? tenker man senker sånn ca mellom 2-5 cm på de.. :thanks for svar :) Mvh MsRacing Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skriv bedre og mer utfyllende topic. så slipper du at tråden din blir slettet. Et tips til er å søke. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Kordan vil du den ska va da?? finner ikje på noe lurt Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 "Er de mulig å få godkjenning om jeg kapper øvre del av dempertårnet, tenker å senke 2-5cm" "OM jeg kapper øvre del av dempertårnet, blir dette godkjent?" " Skal senke ved å kutte øvre del av dempertårnet, blir slikt godkjent?" Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det er vel helst flytting av fjærskål man kan gjøre, å kappe selve fjærbeinet vil jo si du ikke har plass til støtdemperen lengre :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det er vel helst flytting av fjærskål man kan gjøre, å kappe selve fjærbeinet vil jo si du ikke har plass til støtdemperen lengre :-) støtdempertårn butcher,altså der du skrur fast topplagringa i motorommet. Vil tro en bedre og enklere løsning blir å heve de øvre fjærskålene foran. Går fint å ta ca 25-30mm der. Ikke dumt å kappe fjærbeinet heller (om man har justerbart) På min 242 hadde jeg problemer med at muttern som holder dempern ned i beinet slo i den øvre fjærskåla slik at dempern løsnet ifra fjærbeinet. Kapper en fjærbeinet er det jo bare å bruke innsastdemper eller decarbon osv og kort det ytre røret tilsvasrende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 sannelig.. er sikkert en fordel å lese hva jeg skriver på.. tviler på man får godkjent "heving av tårnet". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 sannelig.. er sikkert en fordel å lese hva jeg skriver på..tviler på man får godkjent "heving av tårnet". Jupp,er vel ikke så mye å hente før huven slår i tenker jeg. Det finnes enklere måter å senke på for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg