Morphinytry Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg vurderer etterhvert å få meg en ny og spissere kam til min kjære 316 :P Noen som evt. har erfaringer med dette og vet kanskje hvilken kam jeg burde kjøpe? Evt om jeg får noe igjen for dette bytte eller om jeg bare bør la være. -M- Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Noe får du da altids igjen for en kvassere kam. Men for å få full effekt av den må du helst bytte eksos, filter og slike ting også. Tenkte på dette med min 318i, men fant ut at det var like greit å bytte motor, eller rett og slett selge den å kjøpe en med større motor. Er alt for dyrt å trimme småe motorer, å man får lite igjen for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg