daggis Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Skal behandle bobla mi litt nå før vinteren slår inn. Er litt overflate rust under der, men det er MEGET overfladisk. Vil det funke bra å male på hammerite for så å ta på tectyl? Eller vil det være bedre å pusse ned helt, grunne med sink, benga, også tectyl? Evnt. andre ting som vil være bedre? Er forsåvidt mest hyppen på hammerite metoden da det er minst slit, men vil jo ikke mishandle bilen heller, så hvis det er no drit gjør jeg ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Gå løs med en punktsandblåser hvis det er lite rust, så prime og tectylbehandle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Så jeg skal bare ta grunner, ikke lakke? Hvis jeg tar på hammerite, vil da tectylen sitte dårlig? Har bare en elendig sandblåser, gidder ikke bruke den, da får det bli sandpapir isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg