Zwirc Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei! har altså kjøpt meg Alpine IVA-D310RB, og lurer på om det er en måte å få spilt av dvd cder med mp3 sanger på.. Prøvde å brenne mp3 på dvd, men fikk error disck når jeg satt den i spilleren.. Lurer også på mpeg / avi filer på dvd cd og sette i? Noen som har samme spiller å vet om den går? Evt hvilket format? Takk... [DVD/CD/MP3 Features] • MP3 Text Information Display (ID3 Tag) • MP3/WMA Decoder/Playback • M DAC • CD Text Display and Scroll • DVD-R/DVD-RW, CD-R/CD-RW Compatible • Direct DVD Menu Control • Disc Title Memory Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 annyone? Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hvor kjøpte du denne? og hvilken pris er det på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvis de er som 900'en så spiller de kun vcd format og ikke avi, det jeg gjør er at jeg bruker nero sin "lage dvd" funksjon og setter inn filene jeg skal ha der. Det funker på de musikkvideoene jeg har prøvd dem på, og det er både avi og mpeg, ved å bruke den funksjonen så vil du få plass til mange fler musikkvideoer uten at kvaliteten på de forringes så mye som ved til vcd-konvertering... Hva slags program har du brukt for å lage mp3-dvd'ene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg spilte dvd-mp3 med 300'n j hadde, så det er vel ikke noe i veien for at det skal gå på 310'n!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilBoner Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 alpine 310 mot mp3 dvd = ja. Utprøvd med positivt resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Jeg har 310. og jeg spiller bare MP3 musikk på DVD plater i bilen. så det skal gå bra etter min egen erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmm, brente bare med windows vista.. kopierte inn filene uten å bruke nero.. å da fikk jeg error disk.. Skal prøve med nero. Takk for svar! Siter ::::::::::::::::::::::::::::::::: :::: BMW 318 Is - 1993 - :::: :::: BMW 316 I --solgt-- :::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg