Turboperformance Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 originaldiffene er veldig behaglige å kjøre med. Merker dem ikke i krappe svinger og dem gjør jobben sin bra. Holder begge hjulene i den hastigheten dem skal løpe i :) Men hvordan dem håndterer mye krefter på tørr asfalt vet jeg ikke. Jeg kjører Volvo original lamellsperre; håndterer så mye krefter du vil på tørr asfalt: Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det var da som svarte!!Jeg var med å hjelpa noen å bytte bakaksling på et huggeri å da tok vi volvoen som sto nermest døra å denne satt den da på. Er denne akslingen lett å finne? Var den levert oftere på 245 enn 244 Men bilen står jo der enda så jeg kunne jo ha bytta aksling da....hmmm Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 ble aldri levert originalt på turbobilene. dette pga sikkerhet. svenske politibiler testkjørte turbobilene med sperre, men var det glatt og turboen begynte å lade så gikk bilen rett fram. derfor ble det aldri levert originalt på turbomotorene ;:) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jaha? Det hørtes rart ut.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg