Gå til innhold

kupeviften i min 240

Ranger emnet

VW G3 TDK

Anbefalte innlegg

Har 2 komp v-apperat liggende !! men d er greit å ha til de begynner å ule i dæsjbordet !! Dette er vell en av de tinga ,som er vikti å kontr å ta ut,når man høgger en 240 !! kjøp deg en delebil,å plokk av d du trenger+en del till,å så leverer du den te huggin !! Da blir de gratis deler !! Ska foressten skifte ett på søndag ! d går på 3 timer om man vill å he garage med godt lys !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkorat d sjedde på min 240 førr bare 1måned sia.. men heldivis førr mæ så va d bytta vifte i biln i juni 06, så d va garanti på jobben, så da måtte di bytte motorn på nytt..

d såm va feiln e resistoran(motstandan) såm e på hakk 1 å 2, di va gåen.. å da funke vefta kun på hakk 3 sidn dær e d ikke nå motstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 komp v-apperat liggende !! men d er greit å ha til de begynner å ule i dæsjbordet !! Dette er vell en av de tinga ,som er vikti å kontr å ta ut,når man høgger en 240 !! kjøp deg en delebil,å plokk av d du trenger+en del till,å så leverer du den te huggin !! Da blir de gratis deler !! Ska foressten skifte ett på søndag ! d går på 3 timer om man vill å he garage med godt lys !!!

Har du en vifte å selge? hadde det vært supert.. hadde vært greit å kjøpt en delebil ja, men nå tar ikke den lokale høggern inn flere biler for hugging så litt kjipt..

- Audi 90 2.3

- Golf 3 1.9 TDK(X)

- Volvo 244 1.9 DL(X)

- Volvo 240 2.3 GLE(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 4 hakk jeg.. hva er forskjellen? 4 på min har samme styrke som 3 hos dere andre?

ja æ har læst en plass på nætte eller nå sånn at man får kjøpt en sånn original volvo-bryter m 4hakk, å da e hakk 4 d samme såm 3 originalt. d e bare at di andre hakkan e litt anna hastighete på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider