Hans Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070118/NYHETER/101180370/1297/NYHETER Hahah, this one is for you Odd!! :heyyou: Makan til jenter som ikke tåler å stå ute.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 det er kaldt ute vettu skjønner de godt jeg, dessuten så jeg onkel politi i går på isen, p skiltet hjemme hos oss er påkjørt av politiet. :hammer: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Selv om di er politi så er di fortsatt bare mennesker... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Selv om di er politi så er di fortsatt bare mennesker... :ahahahhaha: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Selv om di er politi så er di fortsatt bare mennesker... I allefall når dem tar av seg uniformen... Når dem har uniformen på kan dem være litt vanskelig, men ellers er vell dem vell sånn som deg og meg ;) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Selv om di er politi så er di fortsatt bare mennesker... Nei de er faktisk ikke som alle andre.. Vet om en purk som bruker fritiden til å speide etter ungdom som kjører inspirert på vinterføre på kveldene her i byen. Snakk om å ha et liv? En gang fikk jeg se hele herligheten live.. 2 jenter i en bil sladda rundt på en tom vei\parkeringsplass midt på natta, og pluttselig løper en eldre kar (purken på fritiden..) bort til dem og tar bilde av bilen før han smeller skiltet i ruta på bilen og anmeldte tjeiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 for meg må de ha promillekontroller hvor som helst!.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 for meg må de ha promillekontroller hvor som helst!.. helt enig... for min del kan de ha så mange promille kontroller de bare vil... men kan roe ned på fartskontrollene ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 jøss for noen pingler. Tåler ikke å stå utendørs lengre heller nå. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 helt enig... for min del kan de ha så mange promille kontroller de bare vil... men kan roe ned på fartskontrollene ;) Støtter den der! Eventuelt kan de "se situasjonen litt an" og heller ta en promillekontroll når du har kjørt litt fort men det ikke var så farlig.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dette er ikke pinglete.. Det er genialt! Ikke at det er så varmt inni et parkeringshus, men det er jommen meg tørrere! Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er vel får om ikke ingen som begir seg ut/opp i parkeringshus i påvirket tilstand vil jeg tro. Hvertfall ikke opp i 4. etasje :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det er jo helt dust i hue å ha det der.. Er jo ikke plass til det, blir bare kaos!! Det er bare han der "sjerrifen" som er pr-kåt.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Støtter den der! Eventuelt kan de "se situasjonen litt an" og heller ta en promillekontroll når du har kjørt litt fort men det ikke var så farlig.. HAHAHA henger meg med på den der jeg også! Ja til flere promillekontroller og ferre fartskontroller:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er vel får om ikke ingen som begir seg ut/opp i parkeringshus i påvirket tilstand vil jeg tro. Hvertfall ikke opp i 4. etasje :D Sikkert mange som kjører høyst mulig opp, for å få alkoholen fortere opp i hjernen.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg