Gå til innhold

sms-varsling om aktuelle saker på forumet.

Ranger emnet


Håkon A

Kunne du tenke deg å få varsling via sms om viktige saker på forumet?  

38 stemmer

  1. 1. Kunne du tenke deg å få varsling via sms om viktige saker på forumet?

    • ja det hadde vært fint!
      26
    • nei det er ikke så viktig.
      12


Anbefalte innlegg

vi har fått tilbud om bruk av sms tjeneste via forumet.

dette vil kunne brukes til å opplyse om eks:

treff via forumet.

biltreff i norge.

streetraces.

generell info som kan være nyttig for allmenheten

salg av det man finner av katogoriene under kjøp/salg på forumet.

 

Det vil komme mer info om tjenesten etter som vi ser interessen melder seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli en knall-tjeneste for "varsling" av streetrace og andre aktiviteter som ikke nødvendigvis egner seg så godt på trykk i selve forumet. De fleste har vel fått med seg at det er vanskelig å invitere til slikt i skriftlig form når Politiet ikke har noe bedre å gjøre enn å surfe rundt her (stikk å ta noen ekte forbrytere istedenfor -snutepakk!!!)

 

Det er vel sånn de gjør det på Zatzy.com ? Med visse "krav" for å komme med på listen...

 

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visse krav om å få komme inn på lista? tja..ikke i første om gang...vil se hvordan dette utvikler seg. skulle det være sånn at onkel møter opp på ting som kun er varslet via sms, vil vi lage et nytt opplegg. eks dra hjem til folk mitt på natta å sjekke ut hvordan dem ser ut når dem sover...hvordan klær dem har i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er større treff og races så er jeg med ialelfall... (kjekkt å få med seg som tilskuer intill jeg får tak i "wheels".. hehe)

 

men det må gå ann å melde seg inn & ut på den tjenesten som man selv vil, går det ann?

 

hvis det går avv så er det vel ikke no problem...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

hvis det er større treff og races så er jeg med ialelfall... (kjekkt å få med seg som tilskuer intill jeg får tak i "wheels".. hehe)

 

men det må gå ann å melde seg inn & ut på den tjenesten som man selv vil, går det ann?

 

hvis det går avv så er det vel ikke no problem...

 

det vil selvf. ikke være noe bindingstid nei. man kan melde seg inn/ut som man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Åssen vil dere styre en sånn tjeneste?

Hvem sender ut sms og hvordan?

 

Er vel ikke bare sånn at hvis Håkon kjeder seg og lurer på om noen blir med å ta en kebab så får alle en sms på deres kostnad? :D

 

hehe. nei ikke akkurat. vi skal nok legge opp en ''mal'' for oss om hva vi skal sende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår