Tony Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ser det er endel biler som blir stjælt om dagen! :knock: Skulle nesten hatt en tracking device montert på bilen, hvordan fungerer det? hvis noen som har erfaringer med dette, kunne lagt ut det :) Må jo bli endel billigere forsinkring med dette også, og en god sikkerhet og ha for di som er glad i bilene sine:D Noen som har link til pris osv? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Her er litt info. om dette ihvertfall. http://www.vikingredning.no/content/view/78/78/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.bilradiospesialisten.no/index.php?aID=98&ids=artID http://www.bilradiospesialisten.no/index.php?aID=85&ids=artID Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Vet ikke om det ble svart på i en av linkene, men om du opplyser til forsikringselskapet at du har montert godkjent tracking device får du mye billigere forsikring. korta ned forsikringen min et par tusen bare på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Å vere under konstant overvåkning fra forsikringsselskapene? Ville no heller installert ein som eg hadde kontroll på sjøl!!! Du kan jo sjå på det spyshop har Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Legg igjen en gammel mobil der, den kan "trackes" :) Offtopic: Visst dem ikke finner igjen det som har blitt stjelt får man en ny Guard Systems ? Da er jo det det siste jeg vil ha siden den ikke fant det som ble borte sist... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Legg igjen en gammel mobil der, den kan "trackes" :) Offtopic: Visst dem ikke finner igjen det som har blitt stjelt får man en ny Guard Systems ? Da er jo det det siste jeg vil ha siden den ikke fant det som ble borte sist... Det gjelder vel om bilen forsatt er borte og man finner Track-Guarden i veikanten. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Det gjelder vel om bilen forsatt er borte og man finner Track-Guarden i veikanten. Ja, er nok slik... men jeg hadde ikke akkurat følt meg noe tryggere med en ny en da, siden bilen fortsatt er borte. Var egentlig ment som en liten spøk... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Veeeeel... Nå har vel det noe med hvor du gjemmer den også da. Er klart din egen feil hvis du legger enheten så den er synlig og lett tilgjengelig for tyver. Jeg har selv trackguard på min bil, og den blir ikke funnet med det første! Så hvis noen skulle stjele den, så blir bilen funnet før dem greier å fjerne enheten. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bare å vente til 2009 det, så har myndighetene full kontroll på alt.... :ex_machin Lesestoffet her burde skremme vannet av de fleste: http://www.datatilsynet.no/templates/Page____1671.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg