Gå til innhold

Tracking-device

Ranger emnet

Tony

Anbefalte innlegg

Ser det er endel biler som blir stjælt om dagen! :knock: Skulle nesten hatt en tracking device montert på bilen, hvordan fungerer det? hvis noen som har erfaringer med dette, kunne lagt ut det :)

Må jo bli endel billigere forsinkring med dette også, og en god sikkerhet og ha for di som er glad i bilene sine:D

Noen som har link til pris osv?

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg igjen en gammel mobil der, den kan "trackes" :)

Offtopic:

gjenfinningsgaranti.gif

Visst dem ikke finner igjen det som har blitt stjelt får man en ny Guard Systems ? Da er jo det det siste jeg vil ha siden den ikke fant det som ble borte sist...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel om bilen forsatt er borte og man finner Track-Guarden i veikanten.

Ja, er nok slik... men jeg hadde ikke akkurat følt meg noe tryggere med en ny en da, siden bilen fortsatt er borte.

Var egentlig ment som en liten spøk...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeel... Nå har vel det noe med hvor du gjemmer den også da. Er klart din egen feil hvis du legger enheten så den er synlig og lett tilgjengelig for tyver. Jeg har selv trackguard på min bil, og den blir ikke funnet med det første! Så hvis noen skulle stjele den, så blir bilen funnet før dem greier å fjerne enheten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider