240Råner Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 RÅNING!?????? er ikke det utryddet ennå?! syns jeg faen meg noen kan gjøre det! Gjøre hva da ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850_BSR Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Tror du har misforstått ordet Råning, gitt...man kan definere råning som å møtes en gjeng med felles interesse for biler der vi kan dele erfaringer og interesser sammen og ha det kult. Og hvis du syntes``Råning`` er så harry eller ut, så er det jo bare å la være å komme eller kommentere det! Råning Forblir! :-) Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vi må samkjøre litt det er helt riktig, vi har pleid å arrangere sideways minimeet den første fredagen i hver måned.. Har vært alt fra 20 biler til 2.. Vær og føre er veldig avgjørende.. Tror jeg har prata med broren din på msn, har problem med å få lyd i høytalera bak? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hva med den parkerings plassen på strømmen storsenter da,sidna rampa. har sett at det ikke er nesten ikke biler der.Men det er mye trafikk og dritt forbi der da.. men en fin plass kansje hehe Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 RÅNING!?????? er ikke det utryddet ennå?! syns jeg faen meg noen kan gjøre det! Sier en som kommer fra Jessheim.. Gratulerer! Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850_BSR Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Vi må samkjøre litt det er helt riktig, vi har pleid å arrangere sideways minimeet den første fredagen i hver måned.. Har vært alt fra 20 biler til 2.. Vær og føre er veldig avgjørende.. Tror jeg har prata med broren din på msn, har problem med å få lyd i høytalera bak? Stemmer;-) Jeg er broren hans igjen!! Hvor er det dere pleier å arrangere minimeet da?? Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Shell i nittedal, men hvorfor bytte sted i fra shellen? er jo greit og stå der Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850_BSR Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Shell i nittedal, men hvorfor bytte sted i fra shellen?er jo greit og stå der Tenkte kanskje det hadde vært kult med litt forandring, og prøve ut nye steder? bare et forslag fra min side :-) Når sommern kommer så hadde det vært kult å være te sted der hvor det var litt større plass, og ikke så masse trafikk! Men for all del, shell er fortsatt et kult sted å være:-) Siter -1994 Volvo 850 T5 290 hk -1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v -1988 Honda Crx -Volvo 440 1.7 -Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 plass til en ny jente? Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 plass til en ny jente? Hvor? På shell? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jupp Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jupp Stort sett alltid plass der, og hvis det er fullt så lager vi plass.. Ikke noe problem det.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 du er vel en av gutta fra dalen du vel team sideways? Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 du er vel en av gutta fra dalen du vel team sideways? Stemmer det, en av gutta som starta Team Sideways, er du bruker på forumet vårt? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Nei bare har en del kompiser som bor oppover... Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg