krbarstad Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 vurdere å sveis sperre på min 740. begynne å bli lei av å stå fast over alt når ett hjul står å spøle på blank isen, bakakselen min begynner jo å bli sliten å ny ska skaffes om ikke så leng, så æ e ikke så nøye på d, men æ gidde ikke å sveis hvis bila bli et helvette å ha me å gjør. men æ lurt egentlig på om nån har noe erfaringa me sveisa sperr. e klar over at ræva på bila kjem t å slepp my lettar, men om d e nå bedre eks t å ta sæ fram på glatt vei. håpe på svar fortest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ta sæ fræm på glatt vei hehe bir noka meire på tverra jah.. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 at d kjem t å gå sidveis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ville ikke hatt det på vinteren iallefall.. sveisa diffen på min i sommer, og man merker jo når man kjører, og svinger i rundt 50km/h.. at bilen vil gå rett frem, man må svinge mer osv.. så på vinterstider kan jeg tenke meg til at det er veldig skummelt i svingene.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 jeg har en ganske agrisiv kjøre stil fra før av, så jeg begynner å bli vant t å ligg sidveis. bilen min ligger jo sidveis me en gan æ svinge no å, å no e d diffen orginal. men æ e jo seff skeptisk for at d kjem t å gå ræva da hvis æ sveise igjenn diffen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 det kjem til å gå ræva. Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Er nok ingen idè å sveise diffen.. få heller tak i diffbrems! For 100% låsing er aldri noen suksess på vinterføre.. :S Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 ska ha diff brems me tia men e litt usikker på kosn d e å skaffe d. ska også ha mæ en ny bakaksel. men hvis bakakselen æ har no tar kvelden så bli d sveising, så fram t at d e mulig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kjøp diff og dropp sveising ja! oi oi .... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 no har æ sveisa bakenden. tok å åpna bakenden å fant ut at d va ekstrem slakke i venstre solhjul i diffen, å for å unngå at bakenden ska ry fra hverandre så tok jeg å sveisa sammens diffen. bilen ble ikke så verst å kjør etter sveisinga, men den e litt sta når æ kjøre rolig i pudder snø, for fronten vill liksom ikke sving. men den vart ikke så gæli å kjør som æ frykta. men d har jo selvfølgelig vært my bedre me diffbrems da å d bli d etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Morro å kjøre me sveisa sperre på vinter`n da.. :driving Hadde det på 240`n min.... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 truetracen har et forspenn på 150Nm, ikke barebare å rive det heller på snøføre da,(hvertfall ikke for meg, småslitte piggfrie 225/45-17) og sånn slapp org brems er jo så ufattelig overprist! i tillegg eg det ikke til å stole på om sommeren, noe tracen er derimot, så om du skal kjøpe deg ny diff, kjøp truetrac isåfall, selv om den også kan være litt stygg på glatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 har planer om å skaffe true track men æ e litt usikker på kosn æ ska få tak i d, å ka prisen bli på d levert på døra. har sjedd at dæm selg d på: http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntt=truetrac+dana+30&N=700+4294902613+115+4294902533&Ntk=KeywordSearch men æ har ikke peiling på kosn æ kan bestill derifra. e d nån som har nå erfaringa me d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 j bestilte derfra.. bare kjøp den gamle typen, eller den som er billigst, greier aldri knekke den uansett! kom vel på ca 4 inkl toll og frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 j bestilte derfra.. bare kjøp den gamle typen, eller den som er billigst, greier aldri knekke den uansett! kom vel på ca 4 inkl toll og frakt Korleis du har gjort det med speedometere? fungera det? (bilde) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg