Aleksand3r Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er det et bra frontsett?--> http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=272 Hvordan kopler jeg den delefilter boksen som er med, og hvor skal jeg ha den? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg har aldri hørt frontsettet, men delefilteret plasserer du hvor du vil, så lenge det er tørt og ikke i nærheten av ledninger det går mye støm gjennom. Det følger med bruksanvisning på hvordan du kobler. Det går hovedsakelig ut på at du kobler en ledning fra en type forsterker inn på delefilteret og ut går diskant og mellomtone/midbass. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 går det an å ikke kople til delefilteret og bruke orginal kablene? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det finnes bruksanvisninger til de fleste høyttalere. Hvis du kjøper nytt sett så finnes det i esken. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg har hørt dette frontsettet i en caddy. Min menig var at dette spilte utrolig høyt og rent selv med kun en cd spiller som forsterker.. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 her har du et bilde av hvordan man kan koble med delefilter: det lille elemntet er diskanten og det større er bass elementet. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Men kan jeg koble uten delefiltere? bare ta vekk orginal høytalerene og sette i de nye på de ledningen som allerede er der. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg ville brukt delefilteret ja, og dette er ett komponentsett som spiller meget bra til prisen :) Hvordan du skal koble det står greit forklart i bruksanvisningen. Delefilteret har en inngang (hvor du kobler din eksisterende kabel) og to utganger, en til mellomtonen og en til diskanten. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Men kan jeg koble uten delefiltere? bare ta vekk orginal høytalerene og sette i de nye på de ledningen som allerede er der. noen som vet? og blir det veldig mye dåligere uten den? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 du må bruke delefiltret, da man ikke vet med sikerhet om det er inebygd delefilter til diskanten i eksisterende kablene... da kan du fort brenne diskanten, og om det skulle fungere så vil diskanten tåle mindre da delefrekvensen er neppe den som er best egnet for den nye diskanten og steilheten på nevnte filtre neppe den korrekte heller.... JA!, bruk delefiltren som følger med... hva er så vanskelig med å legge nye kabler egentlig?? åsen bil er det du har??hva har du der fra før? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg