killGore Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvordan i all dager stiller man klokka i kjørekomputeren? Den lever sitt eget liv, det har stillt seg selv forskjellig hver gang jeg starter bilen. Alt fra 5 min feil til mange timer feil. Btw. 94 omega a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 de to små knappene som går i ett med bryteren. Bruk noe smått å trykke med. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Husk at du må holde inne de to styringsknappene for å få klokka til å gå igjen etter du har stilt den Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optima Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hvordan i all dager stiller man klokka i kjørekomputeren? Den lever sitt eget liv, det har stillt seg selv forskjellig hver gang jeg starter bilen. Alt fra 5 min feil til mange timer feil. Btw. 94 omega a Hei, har en 2000 mod, men funker vel likedan for det. Hver gang jeg er innom den lokale nærradioen, Radio1, så stiller den klokka ca 5- 6 timer feil momentant. Still klokka, og styr unna slike kanaler er mitt råd. Det er RDS signalet som de sender ut som er feil. Hvis du hører på NRK P1 lenge nok så skal den stille seg riktig igjen, men dette tar tid. Optima Siter 2000 Omega B stv 2,2i 16V aut. Elegance 1997 Vectra B stv 2,0 DI http://www.opelregisteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei, har en 2000 mod, men funker vel likedan for det. Hver gang jeg er innom den lokale nærradioen, Radio1, så stiller den klokka ca 5- 6 timer feil momentant. Still klokka, og styr unna slike kanaler er mitt råd. Det er RDS signalet som de sender ut som er feil. Hvis du hører på NRK P1 lenge nok så skal den stille seg riktig igjen, men dette tar tid. Optima Fungerer ikke på denne måten for eldre modeller, heldigvis Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg