Gå til innhold

B21 vs B23 blokk til turbobruk?

Ranger emnet


Gulbrandsen_Racing

Anbefalte innlegg

Greia er vel strengt tatt ikke at sylinderveggene er for tynne i de fleste tilfeller, men heller at kjølingen ikke er tilstrekkelig så kjølvæska koker lokalt noen steder....utvider seg og da sprekker det. Iaf ifølge Bilsport's Muppen artikkel om bunndelen av motoren.

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

 

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett blokka som gikk i filler i fjor sommer,er nok ikke så mange som tenker på å kjøre et slikt oppsett på en std blokk.

Men hvis du tenker på den forrige 8v motoren Håvard satte sammen gikk som en klokke,samme også med Køhler sin og Raymond sin.

Er nok ikke så mange som kjører med slike effekter og er bare tut og kjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår