turbo242 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 tro det eller ei men 96mm stempler er billigre enn 92mm:P Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 SHS Performance/Håvard Forzaa har en utrolig god metode for å få sylinderveggene til å holde. HEHEHEHE..... Ja det har vi jo sett!!!!! :D Spiller liten rolle... for det er ikke mange her inne på forumet som klarer å sette sammen en motor der sylinderveggene på 23blokka er i fare pga effekten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Pianotråd? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 HEHEHEHE..... Ja det har vi jo sett!!!!! :D Spiller liten rolle... for det er ikke mange her inne på forumet som klarer å sette sammen en motor der sylinderveggene på 23blokka er i fare pga effekten! Ja det har jeg sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Greia er vel strengt tatt ikke at sylinderveggene er for tynne i de fleste tilfeller, men heller at kjølingen ikke er tilstrekkelig så kjølvæska koker lokalt noen steder....utvider seg og da sprekker det. Iaf ifølge Bilsport's Muppen artikkel om bunndelen av motoren. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Og hvilken motor dreide dette seg om, halvor? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ja det har jeg sett. Så du på 23 blokka de kjørte i fillebiter i sommer å da eller? :D Uansett... har vell vist seg at 23 blokka ikke tåler stort mere en 550hk..... Uansett betong eller ikke! Men ikke mange her til lands som har slike effekter uansett da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ja har sett blokka som gikk i filler i fjor sommer,er nok ikke så mange som tenker på å kjøre et slikt oppsett på en std blokk. Men hvis du tenker på den forrige 8v motoren Håvard satte sammen gikk som en klokke,samme også med Køhler sin og Raymond sin. Er nok ikke så mange som kjører med slike effekter og er bare tut og kjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jojo... men er jo stor forskjell på 230 blokka som han brukte på siste 8vn sin samt køhler og raymond. Kontra 23blokka det er snakk om her.... Vet håvard får det til å holde.... men ikke en gang han får 23 blokka til å tåler 600hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Nei ok ska innrømme at jeg dro 230 innpå her..beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hehehe.... ikke no å beklage det vetdu! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.