Stain Skrevet Juli 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2002 da har det blitt bil på meg også!!! :) det er en 89/90 vectra, med 94 fangere, og diverse saker........ :) med en c20ne motor. hvis noen kan legge ut bilder på nettet så er jeg evig takknemelig!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2002 legg ut bilde her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Originally posted by Stain da har det blitt bil på meg også!!! :) det er en 89/90 vectra, med 94 fangere, og diverse saker........ :) med en c20ne motor. hvis noen kan legge ut bilder på nettet så er jeg evig takknemelig!!!!! Ta å legg inn en ny post her, og trykk på knappen "attach file" nede på den siden du skriver posten. Der velger du en fil fra pc`n din! :) Men pass på at de ikke blir så enormt store i str. da! Noen av brukerne her surfer visstnok med analoge modem enda! :D He he! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 det kommer snart...... Trege Trøndera vettu.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Her er bilen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 er det bare jeg som ikke ser bildene???? hmm.... skjønner ingenting jeg......... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 Bildet kommer ikke opp fordi det er et '.BMP' bilde. Men bildet fungerer heller ikke, gjør om bildet til 'JPEG' og prøv på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2002 men hvordan gjør jeg om et bilde til JPEG format da? Åpner bildet i Photoshop, MS Paint eller noe, og lagrar det som .jpg fil. (eller send bildet til meg ole-ma@online.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 prøver igjen!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2002 det ble stort og dårlig!!!!!!! hehehehe dere ser den sånn ca da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Juli 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2002 ingen synspunkter om bilen min???? kom med noen da, negative takkler jeg også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Jeg ser fortsatt ikke noe bilde jeg:) Gidder du å sende i mail? Alltid morsomt å se Opler;-) kenny@calibra.no Gratla med ny bil da!!! Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg