Mouh Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hallo! er det noen der ute som har en komplett 9A-motor som de skal selge så ønsker jeg kontakt med den personen. PG'en min likte ikke Lysholm gitt.. :( Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Den 9A motoren jeg har skal jeg bruke selv men har masse pg deler til deg hvis du bestemmer deg for det! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Den 9A motoren jeg har skal jeg bruke selv men har masse pg deler til deg hvis du bestemmer deg for det! :D jo takk for det ;) men jeg tviler på at jeg skal prøve å få i gang pg'en igjen.. tror heller jeg skal prøve å få inn en 9A som jeg kan sette kompen på ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva skjedde med pg-en? Var den sliten? For mye effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 jeg har ikke fått åpnet den enda, men den har skjer seg hvertfall... tenkte jeg skulle åpne den til helgen.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Rådelager som har tatt kvelden? eller har du smeltet et stempel? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Rådelager som har tatt kvelden? eller har du smeltet et stempel? jeg vet ikke enda, men jeg tviler at noe er smeltet. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 PG ? 9A ? Er PG original G60 blokk/motor, mens 9A er fra GTI eller noe? Noen som vet en side der disse motorkodene står listet opp? Vet at jeg var inne på en side der alle motorkoder for volkswagen og audi var listet opp, men glemte å bookmarke den, og finner den ikke igjen nå. Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 PG ?9A ? Er PG original G60 blokk/motor, mens 9A er fra GTI eller noe? Noen som vet en side der disse motorkodene står listet opp? Vet at jeg var inne på en side der alle motorkoder for volkswagen og audi var listet opp, men glemte å bookmarke den, og finner den ikke igjen nå. PG = 1.8l 8V (den som sitter i G60 ja) 9A = 2.0l 16V Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Den 9A motoren jeg har skal jeg bruke selv men har masse pg deler til deg hvis du bestemmer deg for det! :D PG-Stempler til overs eller kanskje en dele motor:) Sorry O.T :) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 er det ingen som har en 9A som de vil kvitte seg med, eller vet om noen som har...? hmm.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 er det ingen som har en 9A som de vil kvitte seg med, eller vet om noen som har...? hmm.. En 9A-motor er ikke noe man bare kvitter seg med vet du ;) Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Sjekk salgstrådene mine, selger en 1.8 16v Motor med S2 stempler, og en helt orginal. Har alle deler som hører til også... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Haakon: jeg begynner jo å skjønne det ;) Rs2: jeg skulle helst fått tak i en 2l og ikke 1.8l Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Du ser selv. Tenker motor med turbomanifold med T3 flens går samlet for 4 lapper. Om du skulle ombestemme deg : ) Er som sagt med S2 stempler, så bare å få tak i en fuelrail for 16v, så har du 16v turbomotor. Med S2 stempler blir den en s2 motor med en cyl mindre. Lykke til! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg